2009. december 16., szerda

Szörföztem a neten

A nagy munkában néha néha szörfölök egy  kicsit a neten, hátha ráakadok valami hasznos dologra, olyanra amit meg nem láttam nem hallottam, valami olyanra ami megragadja a figyelmemet és valami olyan amiről úgy  gondolom, hogy tudok kezdeni is valamit vele.
Egyszerűen egy információ éhes ember vagyok.Ezt be kell ismernem, annak aki nem tudja, hogy egyszerűen érdekel minden.
Mindig  valami újat, valami  mást, valami érdekeset és természetesen valami hozzámillőt keresek.
Hol lakberendezek, hol dekorálok, hol autók után kutakodok, hol házak után nézelődöm, vagy csak éppen úgy hagyom magam sodródni a világhálón.
Megosztom veletek miket találtam az utobbi időben, na meg utána megosztom az akadémiai bulin készült képeket, de természetesen akkor, hogyha Judit kollegina átküldi, egyenlőre az aksik töltődnek.

Ime tehát a kincsek

Hódolatom a nyakvédőknk...annak idején mindig a torkommal volt  baj, gyuladt, igy lettem a sálak kendők szerelmese.Mára már nagyon sok van belőlük.


     Nem mindennapi kabátok ...viszont szívesen felvenném akár dolgozni is.

Még ezt is....olyan fluffffy


Hát nem gyönyörűűűűűű?



Na és a többi :)


                                                   
Na egy  ilyenben alukálni?Nem is lenne rossz :)

Nincsenek megjegyzések: