2009. december 8., kedd

Azzá leszel amit gondolsz....ezt mondták az okosok

Újra kedd, újra kézimunka az Unitarcoopnál.Kézműveskedünk lassan egy éve. Lányok, asszonyok összeülünk hetente egyszer és játszunk (ahogy Vera mondaná) és megmutatjuk a játekunkat egymásnak. Nevetéstől és jókedvtől zajos a kis terem.
Ma Mikulás látogatott meg.
Na de elötte szájtátva vettem tudomásul újra azt, hogy a vonzás törvénye újra és újra működik!!!!!!
A délutáni zimankóban és a hangulat mellé jól jött volna egy kávé. Megkértem Verát fözzön egyet.Nem mintha én nem tudtam volna, de Ő valahogy othonosabban mozog ott. Éppen kinyitja a szekrény ajtaját,mikor belép Iringó kislányával Pannával és még az ajtóban kijabálja, hogy nem e kér valaki kávét. Egy take and go Segafredoval jött, akkor ott amikor kellett. Még most is borsozik a hátam és a hihetetlen örömtől majhogynem könnyes lesz még a szemem is.Műűűűűűűűűűűűűűködik!
És a töténet itt nem ér véget. Sorshúzással járt nálunk a Mikulás. Annak idején a Mikulásnak címzett levélben kértem, hogy bővítse manókollekciómat egy újabb manocával. Iringó Mikulása egy hűtőmágnes manót hozott. Hát akkor volt igazán nagy az öröm. Már csak minden mást kell bevonzani és akkor maga lesz a tökély.
Napról napra egyre jobban, és ettől szép az élet úgy ahogy van.
Tényleg azzá leszel amit gondolsz!

1 megjegyzés:

Tucsike írta...

Csak így tovább! :) Nálam is müxik!!! :)
Puszóka: Tücsök